Algemene voorwaarden
WEBSHOPVOORWAARDEN
Levertijden
Onze online winkel levert van maandag tot en met zaterdag de hele dag door tussen 11:00 en 18:00 uur op een standaardservice, gebaseerd op een geoptimaliseerde route. De doorlooptijden worden vermeld op elke productlijst. Alle bestellingen voor dezelfde dag moeten vóór 11:00 uur zijn ontvangen. Als een bestelling na 11:00 uur wordt ontvangen, wordt deze automatisch in het schema voor de volgende werkdag geplaatst.
Tijdige leveringen
Alle tijdsleveringen moeten vooraf worden aangevraagd en goedgekeurd voordat u de bestelling plaatst. 'Window'-tijdframes zijn alleen mogelijk, bijvoorbeeld 'Voor 13:00' en exacte tijden zijn niet mogelijk. Deze service kost € 6,50 extra voor Amsterdam (andere voorsteden POA) en selecteer gewoon 'Amsterdam timed delivery' bij het afrekenen. Als u uw bestelling al hebt geplaatst, kunnen we een factuur e-mailen om online te betalen voordat de levering wordt bevestigd. De betalingsgegevens van de klant worden niet opgeslagen, voor uw veiligheid. Neem contact met ons op via info@apbloem.nl of bel ons op 0031 (0)20 223 1616 van dinsdag tot en met zaterdag voordat u uw bestelling plaatst.
Op Valentijnsdag en Moederdag zijn geen tijdsafhankelijke leveringen mogelijk.
Omkeringen
De doorlooptijden worden vermeld op elke productvermelding onder 'Leveringsinformatie'. Voor aanbiedingen op dezelfde dag moeten bestellingen vóór 11:00 uur zijn ontvangen. Voor speciale boeketten waarvoor speciale bloemen nodig zijn, worden alle doorlooptijden vermeld in de vermelding onder 'Leveringsinformatie' (bijv. 2-3 werkdagen vóór levering) . Mocht de bezorgdatum korter zijn dan dit tijdsbestek, dan bieden we een alternatief dat zo dicht mogelijk bij dit tijdsbestek ligt of verplaatsen we uw bestelling naar de eerstvolgende beschikbare datum waarop bloemen kunnen worden besteld.
Contactgegevens
Een persoonlijk telefoonnummer voor de ontvanger is vereist voor elke bestelling (bij voorkeur hun lokale nummer, of indien internationaal, met een volledige landcode inbegrepen), zodat als ze niet thuis zijn, onze bloemenkoerier hen kan bellen om hen te laten weten waar hun levering is geplaatst. Dit zorgt voor een succesvollere levering. Er worden kosten in rekening gebracht voor alle herleveringen. We zullen nooit een ontvanger bellen voordat er een poging tot levering is gedaan. We kunnen, vanwege privacyredenen, geen privé-adresgegevens van klanten verkrijgen namens de verzender.
Bezorglocaties en -kosten
Lokale bezorging €10 Amsterdam
Tijdslevering €16,50 Amsterdam (vooraf aanvragen)
Zone 1 €15
Abcoude, Amstelveen, Broek in Waterland, Badhoevedorp, Diemen, Duivendrecht, Landsmeer, Ouderkerk, Weesp en Zaandam
Voor alle andere bestemmings- of tijdsbestellingen verzoeken wij u vriendelijk om ons vooraf een e-mail te sturen voordat u een bestelling plaatst, om er zeker van te zijn dat deze beschikbaar is. Als u bestellingen wilt laten bezorgen op locaties buiten de hierboven genoemde gebieden, neem dan vooraf contact met ons op voor een op maat gemaakte bezorgofferte en mogelijkheden via info@apbloem.nl
Bezorginformatie
Als u het vakje ' Ik begrijp de bezorginformatie' aanvinkt, betekent dit dat u de bezorgprijzen, doorlooptijden, inbegrepen zaken, seizoensinvloeden en eventuele speciale informatie over het product hebt gelezen en hiermee akkoord gaat voordat u tot aankoop overgaat.
Gemiste leveringen
Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan proberen we het bij de dichtstbijzijnde buren af te leveren en laten we een briefje achter voor de ontvanger. Als de buren niet thuis zijn, brengen we het boeket terug naar de winkel en wachten we op een reactie. We hebben een telefoonnummer (inclusief internationale code) van de ontvanger nodig om een succesvolle levering te garanderen. We bellen niet voor de levering. Als het adres onjuist is, worden er kosten in rekening gebracht voor herlevering. Op dit moment bieden we geen service voor bezorging met tracking.
Betalingen geaccepteerd
Wij accepteren Visa, MasterCard, AMEX en iDEAL op de webshop. Wij kunnen geen bestellingen via telefoon of e-mail accepteren.
Seizoensgebonden beschikbaarheid
De afbeeldingen die u op onze website ziet, zijn een weergave van onze stijl en een algemene indicatie van de maten. De afbeeldingen die u ziet, zijn een weergave van de getoonde stijl en bloemen zullen altijd variëren, afhankelijk van de seizoensgebonden beschikbaarheid. Wij zoeken de meest verse bloemen voor u om van te genieten, daarom is elk boeket uniek en speciaal.
Annuleringen
Terugbetalingen zijn niet mogelijk als de bestelling wordt geannuleerd omdat u de '*Bezorginformatie' die u hebt opgegeven niet hebt gelezen. akkoord gegaan via het selectievakje, op het moment van het plaatsen van de bestelling. Als de annulering 2 werkdagen voor levering wordt ontvangen, kunnen we met plezier een volledige creditering verstrekken voor een toekomstige besteldatum.
Speciale verzoeken
Als u een speciaal verzoek heeft, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon voordat u uw bestelling online plaatst. Wij informeren u dan over de beschikbaarheid en doen ons best om het voor u op te nemen (2-3 werkdagen van tevoren). Zodra u akkoord bent, voegt u de speciale verzoeknotitie toe aan het gedeelte 'Extra opmerkingen' wanneer u bestelt. Foto's van boeketten zijn niet mogelijk.
Grote bestellingen
De ontvanger moet op de dag van levering aanwezig zijn, aangezien grote en kwetsbare arrangementen niet bij de buren kunnen worden achtergelaten of naar de winkel kunnen worden teruggebracht als er iemand niet thuis is. Daarom is een tijdige levering ten zeerste aan te raden voor een succesvolle levering.
Begrafenis
Wij verzoeken u vriendelijk om minimaal 3-5 werkdagen van tevoren een bestelling voor een uitvaart te plaatsen.
---
HUWELIJKSEVENEMENT VOORWAARDEN
Offertes en Facturatie
Na ontvangst van alle evenementinformatie zal AP Bloem een voorstel indienen waarin de kosten worden uiteengezet. Zodra deze kosten zijn goedgekeurd, worden er facturen gemaakt.
Betalingsvoorwaarden
Bij het boeken wordt vriendelijk verzocht een aanbetaling van 50% te doen om uw datum vast te leggen. De laatste 50% dient uiterlijk 2 weken voor het evenement te worden voldaan. Uw aanbetaling bevestigt de overeenkomst met deze evenementvoorwaarden.
Goedkeuringen
Akkoord gaan met deze voorwaarden, samen met een aanbetaling van 50%, verzekert het evenement. Na deze tijd zal AP Bloem de bloemist en alle bestellingen bij onze leveranciers bevestigen, de productie starten en de datum reserveren.
Herplannen en annuleren
Als de bruiloft wordt geannuleerd nadat de eerste boekingsaanbetaling is gedaan (zonder herziene datum), wordt de aanbetaling terugbetaald, minus 10% van de totale bruiloftskosten, tegen € 65/uur. Dit dekt de tijd die is besteed aan alle planning en voorstellen tot en met de datum van annulering. Als de bruiloft 4 weken voor de huwelijksdatum wordt geannuleerd, wordt 50% van het totale voorstel in rekening gebracht. Als de bruiloft wordt geannuleerd nadat de laatste aanbetaling is gedaan (2 weken voor de bruiloft), zijn annuleringen helaas niet meer mogelijk.
Seizoensgebonden beschikbaarheid
Wij doen ons best om speciale verzoeken voor bloemen te honoreren, op basis van de seizoensgebonden beschikbaarheid. Wij ontwerpen op basis van wederzijds vertrouwen. Mocht een bloemsoort niet meer beschikbaar zijn, dan stellen wij een passend alternatief voor binnen hetzelfde budget.
Leenmaterialen
Vazen en andere eventmaterialen zijn voor een huurperiode van één werkdag, tenzij anders overeengekomen. Mocht u de materialen voor een langere periode willen huren, dan kunnen wij u een aanvullende offerte doen, op basis van beschikbaarheid en wederzijdse overeenstemming. Mochten vazen of andere huurmaterialen tijdens het event verloren gaan of beschadigd raken, dan is de volledige verkoopprijs van deze producten van toepassing.
Runsheet
De klant wordt vriendelijk verzocht een planning te maken via het huwelijksaanvraagformulier voordat de voorstellen worden gemaakt.
Bezorgen, opzetten en ophalen
Voor alle evenementen is een levering en een ophaling vereist. Deze leveringskosten zijn gebaseerd op de nabijheid van de evenementenlocatie, in relatie tot AP Bloem. Alle leverings- en ophaaldata en -tijden moeten wederzijds worden bevestigd tussen AP Bloem en de klant. Parkeerkosten kunnen van toepassing zijn in gebieden buiten de zone 'Centrum 2' van de winkel, indien er geen parkeergelegenheid op het terrein beschikbaar is.
Voor grotere evenementen gelden kosten voor het afvoeren van materiaal. Mocht de locatie niet beschikbaar zijn bij het ophalen van het materiaal, dan gelden er extra kosten. De kosten voor het opzetten zijn gebaseerd op de bevestigde runsheet van € 65/uur.
Het ophalen van materialen wordt de eerstvolgende werkdag na het evenement geregeld, tenzij anders overeengekomen. Wij verzoeken u vriendelijk om de materialen apart te zetten in de originele krat(ten)/dozen die zijn geleverd en deze veilig op een aangewezen plek op de locatie te plaatsen.
Locaties en bereikbaarheid
De Klant is verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste namen van locaties, adressen, openingstijden (voor bezorging en afhalen) en contactgegevens (naam en telefoonnummer op de afleverlocatie) bij het boeken.
Voor vragen kunt u gerust contact met ons opnemen via e-mail info@apbloem.nl of bellen naar 0031 (0)20 223 1616. Hartelijk dank en wij kijken ernaar uit om prachtige bloemen bij u te bezorgen!
Het AP Bloem team x